//Star
Shafiqah , Izzah and Ellisha :*
Tuesday 3 July 2012 • 07:23 • 2 comments


Hai hai hai *lambai tangan :D Assalamualaikum semua ! Nama-nama yang kat atas tu Awek Comel kita tauu . Be jelly k ? xD Diaorang kawan baru kita dekat SMK Bandar Baru Bangi . Suka kawan dengan diaorang sebab otak mereka SUPERR DUPERR GILAAAAAA . HAHAHAHA !! Sehari kalau tak gelak , ketawa guling-guling terberak tercirit semua memang tak sah ahh kan . *Tipuu sebenarnya . Sorry , kita tak pernah menipu k ? Eh ? Tertipu lagi . Hahaha .

Okay , Shafiqah ni baru masuk bulan berapa tah haritu . Tak ingat -,- Sorry . Baru kenal berapa jam dah kamcing . HAHAHA ! Dia lahir pada 6 January . Ohh , tuanyaa :D *Gurau je Shafiqah eh ? Jangan marah . Dia ada banyak Crush :3 Form 2 ada , form 3 ada , form 4 ada , form 5 pun ada . Hahaha . Semuanya handsome-handsome . Jealous k . Tapi takpe , asal dia tak ambik kita punya sudeh :D Haa tu jelah kot pasal si dia ni .

Kedua , Izzah . Nama kitaorang sama . Kalau pergi mana-mana mesti orang cakap , 'Eh , nama kamu sama ?' Sibuk je . Dah nak sama , nak buat macamana . HAHA . Tapi nama dia ada adding sikit kat belakang . So , takada lah sama sangat . Hoho . Mula-mula dia ni pendiam gila ohh . Bila dah start kawan dengan aku , takada lah pendiam pun . Bising macam aku juga . Tapi aku lagi bising ah *mengaku . Haha . Dia ada seorang jejaka idaman dekat dalam kelas kitaorang . Nama dia start dari huruf Tettt ! :D Tak boleh bagitau , kalau Si Izzah ni baca , taknak mati pulak aku dikerjakan olehnyaa . Bytheway , Firdaus tu pakwa kau eh bukan pakwa aku . HAHAHA , LOL .

Last sekali , Ellisha . Sorry , takada niat nak letak nama kau bawah sekali ): Jujur , dia memang baik . Tapi AGAK suka berceramah dekat orang . Aku terima dengan hati yang terbuka weh (: Terima kasih sebab kadang-kadang kau tegur aku kalau aku ada buat salah . Tapi kan weh , aku memang taknak masuk Team Bola Keranjang kau tu . Sorry , aku tak pandai main . Kalau kalah , bapak segannn -,- HAHAHA . Okay , dia baik . HAHAHA .

Eh , sorry kalau dari atas sampai bawah ada ayat 'HAHAHA' JE . Hobi kita memang suka gelak . Haha .Lagi satu kalau ada typo tu , pandai-pandai lah eh . Panjang post aku kali ni . HAHA . Kbye . Assalamualaikum . Selamat malam :*

SOME WORDS!


Welcome to my neverland. This gonna be my second fantasy world ♡

Profile
Stuff
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Izzah